apmācību kurss

No A līdz Z -
web lapas izveide saviem spēkiem

lai atrodama googlē | lai palielina pārdošanas apjomus

cilvēkiem bez priekšzināšanām, kuri vēlas iemācīties, kā pašu spēkiem izveidot un pārvaldīt profesionālu tīmekļa vietni.

no 16.-19.septembrim

pa 3 stundām tiešsaistē, platformā Zoom

no 18:00-21:00 (piekļuve ierakstiem 1 mēnesi)

Kurss sastāv no četriem atsevišķiem blokiem, kas aptver visu nepieciešamo informāciju no pamatiem līdz lapas optimizācijai un popularizēšanai. Dalībniekiem ir iespēja izvēlēties atsevišķus blokus vai visu kursu kopā, lai iegūtu pilnvērtīgu izpratni par tīmekļa vietnes izveidi.

Kursa programma

1. bloka saturs (3 stundas)- 16.septembris no 18:00-21:00

1. Bloks: Tīmekļa vietnes izveides pamati - Domēns, hostings un struktūra

Šī bloka mērķis ir sniegt dalībniekiem izpratni par tīmekļa vietnes pamatiem, sākot no domēna un hostinga izvēles līdz struktūras plānošanai un drošības aspektiem. Dalībnieki apgūs, kā izvēlēties un iegādāties domēnu un hostingu, sapratīs atšķirības starp open-source platformām un unikāli izstrādātām tīmekļa vietnēm, kā arī kā veidot efektīvu vietnes struktūru atbilstoši mērķiem.

Temati:

  • Domēns un Hostings:
    • Kas ir domēns un kā izvēlēties piemērotu domēna nosaukumu.
    • Hostinga pakalpojumu sniedzēji: kā izvēlēties piemērotāko hostinga plānu.
    • SSL sertifikāti un tīmekļa vietnes drošība.

  • Tīmekļa vietnes veidi:
    • Open-source platformas vs. unikālas tīmekļa vietnes: plusi un mīnusi.
    • Populārākie open-source rīki (WordPress, Joomla, Drupal).
    • CMS (Content Management Systems) salīdzinājums un piemērotība dažādiem projektiem.

  • Tīmekļa vietnes struktūra:
    • Tīmekļa vietnes struktūra atkarībā no mērķa (e-komercija, blogs, portfelis u.c.).
    • Lietotāju pieredze (UX) un lietotāja saskarne (UI) – pamati.
    • Tīmekļa vietnes struktūras plānošana, lai nodrošinātu vieglu navigāciju un informācijas pieejamību.

Praktiskā daļa:

    • Domēna un hostinga izvēles simulācija.
    • Struktūras plāna izveide jūsu tīmekļa vietnei.

IEGUVUMI:

  1. Stingrs pamats veiksmīgai mājaslapai: Tāpat kā jebkurai stabilai ēkai ir nepieciešams stabils pamats, arī web lapai ir nepieciešami stingri tehniskie pamati. Šajā blokā dalībnieki iemācīsies, kas ir domēns un hostings, kā izvēlēties pareizos risinājumus, lai izvairītos no problēmām nākotnē.

  2. Pareiza platformas izvēle: Sapratne par dažādu platformu (piemēram, Mozello, WordPress, Shopify) iespējām un ierobežojumiem ļaus dalībniekiem pieņemt pārdomātu lēmumu par piemērotāko platformu, ņemot vērā viņu specifiskās vajadzības.

  3. Web lapas struktūras izveide atbilstoši mērķiem: Pareiza struktūra ir būtiska lietotāju pieredzei un SEO. Šajā blokā dalībnieki iemācīsies veidot intuitīvu un viegli lietojamu web lapas struktūru, kas palīdzēs apmeklētājiem atrast nepieciešamo informāciju ātri un efektīvi.

  4. Izvairīšanās no izplatītām kļūdām: Izprotot tehniskos pamatus, dalībnieki varēs izvairīties no bieži sastopamām kļūdām, kas var radīt problēmas ar mājaslapas darbību un uzturēšanu, piemēram, lēna ielāde vai drošības problēmas.

2. bloka saturs (3 stundas)- 17.septembris no 18:00-21:00

Temati:

  • Vizuālā dizaina pamati:
    • Darbs ar Canva: platformas pārskats un galvenās funkcijas.
    • Krāsu psiholoģija un fontu izvēle tīmekļa vietnei.
    • Attēlu kvalitātes prasības un optimizācija tīmekļa vietnēm.

  • Satura izveide:
    • Teksta satura veidošana un struktūra tīmekļa vietnē.
    • Mākslīgā intelekta rīku izmantošana satura izveidē (piemēram, ChatGPT).
    • Efektīva teksta veidošana, kas piesaista lietotājus un uzlabo SEO.

  • UX/UI Dizains:
    • Pamati lietotāju pieredzes (UX) un lietotāja saskarnes (UI) dizainā.
    • Labās prakses, veidojot lietotājiem draudzīgu tīmekļa vietni.

Praktiskā daļa:

  • Vizuālā noformējuma un teksta satura izveide Canva platformā.
  • Izstrāde lietotājiem draudzīgai tīmekļa vietnei, balstoties uz UX/UI pamatprincipiem.
Kā pelnīt Etsy ar digitāliem failiem?

2. Bloks: Vizuālais noformējums un satura izveide

Šī bloka mērķis ir iemācīt dalībniekiem, kā veidot pievilcīgu un funkcionālu tīmekļa vietnes dizainu, kā arī kvalitatīvu satura izveidi. Dalībnieki apgūs pamatus vizuālā noformējuma veidošanā, strādājot ar rīku Canva, izpratīs attēlu un teksta nozīmīgumu tīmekļa vietnē, un uzzinās, kā mākslīgais intelekts var palīdzēt satura izveidē.

IEGUVUMI:

  1. Spēcīgs pirmais iespaids: Vizuālais noformējums ir pirmais, ko apmeklētājs pamana, un tas lielā mērā ietekmē viņa viedokli par uzņēmumu vai produktu. Šajā blokā dalībnieki iemācīsies veidot pievilcīgu un profesionālu web lapas dizainu, kas piesaista un notur apmeklētājus.

  2. Saturiskā stratēģija: Labi izstrādāts saturs ir ne tikai pievilcīgs, bet arī informējošs un pārliecinošs. Dalībnieki apgūs, kā veidot saturu, kas ir piemērots viņu mērķauditorijai un veicina pārdošanas vai citus mērķus.

  3. Canva un attēlu izmantošana: Dalībnieki iemācīsies efektīvi izmantot Canva un citus rīkus, lai radītu kvalitatīvus attēlus, infografikas un citus vizuālos elementus, kas uzlabo mājaslapas izskatu un lietotāju pieredzi.

  4. Kā mākslīgais intelekts var palīdzēt: Šajā blokā tiks apskatīti rīki un paņēmieni, kā mākslīgais intelekts var palīdzēt satura izveidē, ietaupot laiku un uzlabojot satura kvalitāti.

3. bloka saturs (3.stundas)- 18.septembris no 18:00-21:00

3. Bloks: Tīmekļa vietnes optimizācija (SEO)

Šī bloka mērķis ir iemācīt dalībniekiem, kā optimizēt tīmekļa vietni, lai uzlabotu tās redzamību meklētājprogrammās un piesaistītu vairāk apmeklētāju. Dalībnieki apgūs SEO pamatus, atslēgvārdu izpēti, un to efektīvu integrēšanu tīmekļa vietnes saturā. Tiks arī apskatīti dažādi rīki, kas palīdzēs izsekot un uzlabot SEO stratēģijas.

Temati:

  • SEO pamati:
    • Kas ir SEO un kāpēc tas ir svarīgs.
    • Atslēgvārdu izpēte un efektīvo atslēgvārdu izvēle.
    • Konkurentu analīze un atslēgvārdu stratēģijas izveide.

  • Tehniskais SEO:
    • Tīmekļa vietnes ielādes ātruma optimizācija.
    • Mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains.
    • Struktūras marķēšana (Schema Markup) un tās nozīme SEO.

  • Papildu rīki un taktikas:
    • Rīki SEO analīzei un optimizācijai (Google Search Console, Moz, Ahrefs).
    • Kā pareizi integrēt atslēgvārdus tīmekļa vietnes saturā.
    • Lokālais SEO un tā nozīme mazajiem uzņēmumiem.

Praktiskā daļa:

  • Atslēgvārdu izpētes un optimizācijas simulācija.
  • Konkurentu analīzes veikšana un SEO plāna izstrāde.

IEGUVUMI:

  1. Redzamība meklētājprogrammās: SEO ir būtisks, lai jūsu web lapu atrastu Google un citās meklētājprogrammās. Šajā blokā dalībnieki iemācīsies, kā izmantot atslēgvārdus, lai uzlabotu savu lapu redzamību.

  2. Kā atrast efektīvākos atslēgvārdus: Dalībnieki apgūs dažādus rīkus un stratēģijas, lai identificētu vispiemērotākos atslēgvārdus, kas piesaista viņu mērķauditoriju.

  3. On-page un off-page SEO stratēģijas: Tiks apskatītas gan uz vietas (on-page) optimizācijas tehnikas, gan ārpus lapas (off-page) metodes, lai uzlabotu lapas pozīcijas meklētājprogrammās.

  4. Izpratne par tehnisko SEO: Dalībnieki iegūs pamatzināšanas par tehniskajiem SEO aspektiem, piemēram, lapas ielādes ātrumu, mobilo draudzīgumu un drošību, kas ir būtiski mūsdienu web lapām.

4. bloka saturs (3.stundas)- 19.septembris no 18:00-21:00

Temati:

    • Sociālo tīklu mārketings:
      • Tīmekļa vietnes virzīšana sociālajos tīklos (Facebook, Instagram, Twitter u.c.).
      • Facebook pikseļa ievietošana un mērķauditorijas atlase.
      • Reklāmas struktūra

 

    • E-pasta mārketings:
      • E-pasta mārketinga nozīme un integrēšana ar tīmekļa vietni.
      • E-pasta mārketinga platformu pārskats (Mailchimp, Mailerlite).
      • Efektīvu e-pasta kampaņu izveide un rezultātu analīze.

 

  • Analītika un mērījumi:
    • Tīmekļa vietnes analītika: Google Analytics pamati.
    • Analītikas kodu ievietošana un to nozīme tīmekļa vietnes uzlabošanā.
    • Sociālo tīklu un tīmekļa vietnes rezultātu mērīšana un optimizācija.

Praktiskā daļa:

  • Facebook pikseļa ievietošana un analītikas koda pievienošana tīmekļa vietnei.
  • Tīmekļa vietnes un sociālo tīklu kampaņu rezultātu analīze un uzlabošanas iespējas.

4. Bloks: Tīmekļa vietnes popularizēšana un analītika

Šī bloka mērķis ir iemācīt dalībniekiem, kā efektīvi virzīt savu tīmekļa vietni sociālajos tīklos un izmantot analītikas rīkus, lai sekotu līdzi kampaņu efektivitātei. Dalībnieki apgūs pamatus, kā izmantot sociālos tīklus kā mārketinga platformas, kā arī kā integrēt analītikas kodus un Facebook pikseli tīmekļa vietnē, lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un vietnes veiktspēju.

IEGUVUMI:

  1. Sociālo tīklu stratēģija: Šajā blokā dalībnieki uzzinās, kā izmantot sociālos tīklus, lai piesaistītu apmeklētājus un veidotu attiecības ar klientiem. Tiks apskatītas dažādas platformas un to, kā veidot saturu katrai no tām.

  2. Analītikas un datu izmantošana: Dalībnieki iemācīsies, kā izmantot analītikas rīkus, lai izsekotu apmeklētāju uzvedībai un noteiktu, kas darbojas un kas nē. Tas ļauj veikt datu vadītu lēmumu pieņemšanu un uzlabot web lapas veiktspēju.

  3. Facebook pikseļa un citu rīku izmantošana: Dalībnieki iegūs praktiskas zināšanas par to, kā integrēt un izmantot Facebook pikseļus un citus analītikas rīkus, lai izsekotu reklāmu efektivitātei un uzlabotu mērķauditorijas atlasi.

  4. Kā izveidot integrētu digitālā mārketinga kampaņu: Blokā tiks apskatīts, kā integrēt mājaslapu ar sociālo tīklu kampaņām un citiem digitālā mārketinga kanāliem, lai radītu sinerģiju un uzlabotu mārketinga rezultātus.

Kursa dalībnieki, kuri izvēlas visu kursu, iegūs pilnīgu izpratni par tīmekļa vietnes izveidi un pārvaldīšanu no nulles līdz pilnīgai optimizācijai un popularizēšanai. Šī kursa pieeja nodrošina teorētiskās zināšanas apvienojumā ar praktiskām iemaņām, kas nepieciešamas veiksmīgai tīmekļa vietnes izstrādei, optimizācijai un popularizēšanai digitālajā vidē.

Izaicinājumi, kurus kurss atrisina

Tehnisko prasmju trūkums

Augstas izmaksas

Pārliecinātības trūkums

Laika trūkums

Kurss piedāvā strukturētu un praktisku ceļvedi cilvēkiem, kuriem nav pieredzes tīmekļa izstrādē, palīdzot viņiem apgūt nepieciešamās prasmes, lai izveidotu savu tīmekļa vietni.

Tradicionāla tīmekļa vietnes izstrāde var būt dārga, bet kurss dod iespēju apgūt prasmes pašiem, tādējādi samazinot nepieciešamību pēc ārējiem pakalpojumu sniedzējiem.

Daudziem cilvēkiem var būt bailes no tehnoloģiju pasaules. Kurss ir veidots tā, lai soli pa solim vadītu dalībniekus, veidojot drošu un uzticamu vidi.

Kurss ir strukturēts četros blokos, katrs no kuriem var tikt apgūts atsevišķi, pielāgojoties interesentu grafikam.

Kopējie ieguvumi no visu četru bloku apgūšanas:

Apgūstot visus četrus blokus, dalībnieki iegūs pilnvērtīgu izpratni par web lapas izveides un optimizācijas procesu. Viņi spēs ne tikai tehniski izveidot savu mājaslapu, bet arī to efektīvi pārvaldīt, optimizēt un izmantot mārketinga stratēģijās, lai sasniegtu savus biznesa mērķus. Tādējādi dalībnieki kļūs patiesi neatkarīgi un spēs pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem, palielinot savu konkurētspēju un sasniedzot labākus biznesa rezultātus.

Mozello platforma, kā paraugs darbam ar jebkuru atvērtā koda platformu

Mozello – tā ir lietotājam draudzīga tīmekļa vietņu veidošanas platforma, kas piedāvā iespēju veidot tīmekļa vietnes bez programmēšanas prasmēm. Mozello piedāvā arī tādas funkcijas kā e-komercijas veikalu izveide, vairāku valodu atbalsts un SEO rīki. Tā ir īpaši populāra starp maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī privātpersonām, kas vēlas ātri un vienkārši izveidot savu tīmekļa vietni.

Priekšrocības Mozello izmantošanai kursā:

  • Vienkāršība un intuitivitāte: Ideāli piemērota kursa dalībniekiem bez tehniskām zināšanām.
  • Visaptverošs risinājums: Mozello piedāvā visu nepieciešamo vietnes izveidei, uzturēšanai un optimizācijai vienuviet.
  • Pielāgošanas iespējas: Neskatoties uz vienkāršību, platforma piedāvā pietiekami daudz funkciju un iespēju, lai apmierinātu dažādas prasības un vajadzības.
“Izveido savu profesionālo web lapu bez tehniskām zināšanām 12 stundās -
soli pa solim, ar personisku atbalstu un praktiskiem piemēriem Mozello platformā.
Kurss īpaši noderīgs būs mazajiem uzņēmējiem, kuri vēlas izveidot vietni, lai popularizētu savus pakalpojumus, piesaistītu klientus un palielinātu pārdošanas apjomus.”
Sandra Babko
Sandra Babko
Kursa pasniedzēja

Bonusi, ko iegūst pilna kursa dalībnieki

Mazā biznesa plāna paraugs

MAZĀ BIZNESA PLĀNA PARAUGS

Universāls, bet praktisks BIZNESA PLĀNA PARAUGS, kas ir pielāgots mazajam uzņēmējam. Šis ceļvedis būs īpaši noderīgs kursa dalībniekiem, kas vēlas izveidot vai attīstīt savu biznesu, izmantojot jaunizveidoto web lapu. Tas palīdzēs strukturēt biznesa idejas un plānošanu, kā arī nodrošinās praktiskus soļus mērķu sasniegšanai.

Ceļvedis mērķu nospraušanai

CEĻVEDIS MĒRĶU NOSPRAUŠANAI

Mērķu nospraušana ar SMART tehniku, balstoties uz SVID analīzi- ceļvedis ir izstrādāts, lai palīdzētu mazajiem uzņēmumiem apzināties savu pašreizējo situāciju un nospraust skaidrus, sasniedzamus mērķus.

Sazinies ar mani, ja ir jautājumi!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

SIA JSB PRO
Reģ.Nr.40203343878

+371 29 144 544 (Sandra)

info@start-online.lv